Naar ijsbaan twente op 24 februari'23

Met de voorjaarsvakantie alweer in het zicht en met slechts één dag de gelegenheid  om op eigen baan te schaatsen willen wij alsnog een extra schaatsmogelijkheid bieden middels een door de IJsvereniging Nooitgedacht georganiseerd uitje naar kunstijsbaan Twente.

Dit schaatsuitje staat gepland op vrijdagavond 24 Februari 2023.

De baan aldaar is geopend vanaf 20.00 u. tot 22.30 u. en schaatsen kan enkel op de 400m baan.

Ook niet leden kunnen mee,  die betalen dan uiteraard wel de volledige kosten voor vervoer en entree. Leden kunnen mee tegen een gereduceerd tarief.

Kosten                          voor      Leden:                        € 7,00    per persoon

Voor      Niet leden:                        € 15,00  per persoon

U dient met gepast geld te betalen.

Tijdens de busreis naar de kunstijsbaan wordt het entree geld op gehaald door één van de aanwezige bestuursleden in de bus.

Mocht het echter toch nog mogelijk zijn om voor of op bovengenoemde datum op eigen ijsbaan te kunnen schaatsen, dan gaat dit schaatsuitje niet door.

Vertrektijden:                       : Station Mariënberg                                                18.30 u.
                                               : v.d Veen Hardenbergerweg 27a                           18.40 u
                                               : Bastingplein Bergentheim                                     18.45 u.

We verwachten rond 23.45 uur terug te zijn.

Opgave is mogelijk vanaf vrijdag 17 tot en met uiterlijk dinsdag 21 Februari 18.00 uur via e-mail: info@ijsverenigingbergentheim.nl onder vermelding van naam, adres en aantal personen.

Degene die zich na dit tijdstip opgeeft kan alleen nog mee als de gereserveerde bussen nog niet vol zijn.

vol = vol!

Met vriendelijke groet,