6 februari 2021 aanmelden voor het schaatsen

schaatskoorts

Wanneer er volgende week geschaatst kan worden kunnen alleen leden van de ijsvereniging zich aanmelden via de website. Er is een protocol en reserveringssysteem aangemaakt op de website. Deze treed pas in werking zodra het bestuur een besluit neemt wanneer de baan open gaat.

Wanneer u zich aanmeld ontvangt u automatisch een bevestiging van de aanmelding. Deze aanmelding wordt gecontroleerd door het bestuur en ontvangt u daarna een reserveringsmail.

Dit systeem met tijdsblokken van 1,5  uur en 100 personen per tijdsblok is het mogelijk om maximaal 1x per dag aan te melden. Is er een blok vol geboekt kies dan een ander blok. Per dag kunt u vanaf ‘s morgens  8 uur weer aanmelden enz…

Tijdsblokken als volgt:  10.00-11.30uur, 12-13.30uur, 14.00-15.30uur,16.00-17.30uur 18.00-19.30uur.

Wanneer u nog geen lid bent kunt u een machtigingsformulier downloaden. U krijgt ook een  lidmaatschapskaart die geldig is voor winterseizoen 2020/2021 voor het hele thuiswonende gezin.

Eerste jaar betaald u € 25,00 automatische incasso achteraf, de jaren die volgen betaald u € 17,50 via de automatische incasso. Elk jaar krijgt u een nieuwe ledenkaart en een nieuwsbrief.

Dit machtigingsformulier kunt u  inleveren wanneer je voor het eerst komt schaatsen.