3e skeelerwedstrijd · 26 Maart 2016

Skeeleren bij het clubgebouw

Vanwege het succes organiseren wij op Zaterdagmiddag 26  Maart vanaf 14.00 uur  weer een skeeler-kruisjestocht bij het clubgebouw van de ijsbaan voor alle kinderen van de basisscholen uit Bergentheim, Mariënberg, Beerzeveld en Kloosterhaar.
Het progamma ziet er als volgt uit:
Start tijden:                 14.00 u.   groep  0,1,2
                                   14.20 u.   groep  3,4,5
                                   14.45 u.   groep  6,7,8
Direct na de telling van de kruisjes krijgt iedereen een prijs en een oorkonde.
Deelname gratis.
Opgave tot dinsdag 22 maart 18.00u bij:
            Ferry Zieleman           ferryzieleman@hotmail.com
            Bert de Lange:            tel. 0523-232372

Atb tocht

Zaterdag 26 maart gaan enkele leden van de ijsvereniging “Nooitgedacht” een Atb tocht fietsen, ben(t) u /jij geïnteresseerd  om mee te fietsen, we starten om 14.30 bij de ijsbaan en gaan ongeveer 35 km fietsen, onderweg zal een tussenstop gemaakt worden waar wat te drinken zal worden aangeboden, waarnaar de tocht zal worden voorgezet om weer te eindigen bij de ijsbaan.

Mocht je geïnteresseerd zijn maar niet over een eigen Atb fiets beschikken, deze zijn in een beperkt aantal te huur en dienen vooraf gereserveerd te worden, hiervoor kun je via de mail contact op nemen  met Ferry Zieleman (ferryzieleman@hotmail.com) of Henry Hutten ( hj.hutten@gmail.com) .

De deelname geschied op eigen risico, en een helm is verplicht.

Om de kosten te dekken zal er een vergoeding van € 3.00 worden gevraagd, opgave is gewenst en kan via bovengenoemde contact gegevens ( voor 19 maart).

Met vriendelijke groet,