Skeeleren op 14 maart 2015 · 16 Maart 2015

Zaterdag 14 maart jl. , werd de 2e Skeeler-kruisjestocht  georganiseerd door het bestuur van  Ijsvereniging 'Nooitgedacht' te Bergentheim. In totaal namen 31 kinderen in de leeftijdscategorie van groep 0 t/m 8 van verschillende scholen uit de buurt. Zelfs een fanatieke Wit-Russische logé nam deel aan deze wedstrijd. Het was een droge, maar bewolkte dag met een temperatuur van 6 graden en een uit het oosten waaiend windje, voor de toeschouwers toch vrij fris.

Voor de groepen 0, 1 en 2 skeelerden een rondje van 330 m, groep 3, 4 en 5 een rondje van 380 m en groep 6, 7 en 8 een rondje van 455 m. Na menig zweetdruppel en rode gezichtjes kon iedereen na de wedstrijd een medaille en een oorkonde ophalen in de kantine van de ijsvereniging en een welverdiend bekertje ranja hoorde daar ook bij.

Al met al, een geslaagde middag voor de ijsvereniging en alle vrijwilligers worden bedankt namens het bestuur voor hun inzet!